Clermont-Ferrand - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Inge Verstappen - WaarBenJij.nu Clermont-Ferrand - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Inge Verstappen - WaarBenJij.nu

Clermont-Ferrand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 Augustus 2006 | Nederland, Nederweert

Bonjour tout le monde!

Het is bijna zover. Volgende week vrijdag, 1 september, vertrek ik naar Frankrijk. In Clermont-Ferrand zal ik de komende 4 maanden gaan studeren aan Université Blaise Pascal.

Clermont-Ferrand is de hoofdstad van de Franse regio Auvergne. Deze stad ligt in midden Frankrijk in de buurt van Lyon, ongeveer 900 kilometer hier vandaan.

Op 2 kilometer afstand van school heb ik een studio gehuurd met een eigen keukentje, douche en toilet. Als je op de onderstaande link klikt, krijg je een idee hoe mijn kamer eruit ziet. http://www.studcity-clermont.com/visite_appartement.php

Via deze site zal ik jullie de komende tijd op de hoogte houden over de gebeurtenissen in la douce France!

Liefs, Inge

• 20 Augustus 2006 - 16:08

Floor:

Hee vinger ;) Ziet er goed uit, je huisje! Heeeel veel plezier in Frankrijk, geniet ervan en tot ergens in januari als we allebei weer terug zijn! Grosses bises

• 20 Augustus 2006 - 16:23

Gabor:

Salut Inge,
    Leuk gedaan!! Nou het gaat helemaal goed komen. We zien elkaar nog aankomende week. Aftellen!!!
    A bientot,
    Gabor

• 20 Augustus 2006 - 19:25

Kevin:

Hey Inge,
    Veel plezier in Auvergne, het zal wel leuk worden!!! Is een mooie regio. Waar je gaat wonen ziet ook super uit!!!
    Have fun en tot februari!!! Of msn natuurlijk!
    XXX Kevin

• 21 Augustus 2006 - 06:58

Christel:

Hey meisje, SUPER veel plezier en succes Groetjes Christel Donkers

• 21 Augustus 2006 - 17:13

Sanne:

Haa lieve Inge
    Ja nu komt het echt dichtbij! Maar gelukkig gaan we woensdag nog eerst gezellig uiteten! Alvast veel succes in Frankrijk Tot snel liefs sanne

• 21 Augustus 2006 - 17:44

Emiel, Lars, Robert En Mariëlle:

Inge veel plezier in Frankrijk !!!de studio ziet er erg leuk uit. Het zal je er zeker wel bevallen. We zullen je missen. Tot op MSN!!

• 23 Augustus 2006 - 15:44

Kristel Evers:

Hee Inge,

Heel veel plezier in Frankrijk en geniet dr van he die vier maanden!!!

groetjes Kristel

• 24 Augustus 2006 - 11:58

Bart:

tis een aardig appartement wat je hebt. Zo groot is dat van mij niet. We spreken elkaar wel via msn. Viel spass in france. groetjes Bart

• 25 Augustus 2006 - 09:34

Jeroen:

heej Inge
    ziet er leuk uit hoor.
    goede reis volgende week
    en heel veel plezier.
    en als ik in de buurt ben kom ik wel op visite ;)

groetjes Jeroen

• 27 Augustus 2006 - 07:24

Ester:

Hey Inge,

Geniet van Frankrijk. Voor je het weet zit je weer in Maastricht... en dat is toch echt een stuk minder leuk...

Ahoj!

• 01 September 2006 - 08:15

Sanne:

Haa Ingetje
    Je bent nu al op weg met je ouders en Ruud richting Frankrijk. ik ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden en wat de eerste indrukken zijn! Lieve Inge maak er wat van en we spreken elkaar snel :)
    Liefs Sanne

• 02 September 2006 - 10:22

Je Zusjes!:

Hee Zusje! 't is nu Zaterdag middag en we zijn héél benieuwd of je al helemaal gesetteld bent en wat jullie daar met zijn 4e aan het doen zijn:)! We hopen snel weer wat te horen. We gaan nu eventjes de stad in. Tot heel snel! Dikke kussen van je Zussen

• 04 September 2006 - 09:54

Peter:

Bonjour La Inge..

Ca va bien?

Heel veel plezier in France, geniet ervan en succes met de studie!!

groetjes vanuit de bruisende Bruna...

• 05 September 2006 - 08:28

Ruudje:

Poemel!!!

Supergaaf weekendje bij je in Clermont gehad! Ben blij dat ik weet hoe het eruit ziet daar. Je gaat daar een geweldige tijd hebben!!

Veel plezier en tot snel :-)

Luv U